Blog o vývoji software na míru

Funkční aplikace dodané včas.

Přitažlivý vzhled, jednoduché ovládání, dodržený rozpočet a časový harmonogram.

Jak vybrat e-shop

Přemýšlíte o prodeji přes internet? Podívejte  se, na co si dát pozor, když hledáte řešení pro váš nový e-shop. 

Pozor na cenu závisející od počtu produktů nebo kategorií

Když přemýšlíte o zřízení e-shopu, tak si ověřte, zda náhodou cena nezávisí od počtu kategorií a produktů. Mnohdy se stává, že se lidé rozhodnou pro nejlevnější řešení. Později, když rostou, chtějí přidat další produkty a kategorie, ale zjistí, že jsou nuceni dokoupit nějaké další balíčky a licence a původně levné řešení je najednou velmi drahé.

Když rostete, e-shop musí růst s vámi

Tak jak narůstá počet produktů, tak očekáváte, že bude růst také počet objednávek. Při určitém počtu objednávek zjistíte, že už vybavení objednávek nezvládáte sami a je nutné najmout nové pracovníky nebo rozdělit vybavování objednávek mezi více lidí.

Zjistěte si, zda je e-shop na to připraven. Zda dokáže zabezpečit spolupráci více lidí na vybavování objednávek.

Administrace objednávek jako součást e-shopu

Když si zákazník ve vašem e-shopu něco objedná, tak je dobrým zvykem poslat mu o zaevidování objednávky automaticky mailem potvrzení. To už je dnes standard, který zákazníci automaticky očekávají. Kopie objednávky jde automaticky i vám jakožto prodávajícímu.

U většího množství objednávek se lehce může stát, že se v seznamu mailů přestanete orientovat a sem-tam některou objednávku zapomenete zpracovat.

Pro tento účel je vhodné vybrat e-shop, kterého součástí je také administrace vystavených objednávek. E-shop by vám měl poskytovat seznam vystavených objednávek, stav jejich zpracování a úhrady.

Způsob platby a doručení

Většina lidí v Čechách je u online nákupů stále opatrná. Tovar si nechávají posílat na dobírku s platbou v hotovosti. Časy se ovšem mění a platby kartou a různé nové typy dopravy neustále vznikají.

Zjistěte si, zda je na to potenciální e-shop připraven a zdali dokážete jednoduše přidávat nové způsoby platby a dopravy.

Marketing, slevy, akce

Na mnoho kupujících platí různé slevy a akce. Váš e-shop by měl nabízet funkce pro definování akčních nabídek a produktů, výprodejů, různých slev a slevových kuponů.

Jestliže e-shop nabízí podporné funkce také pro marketing, slevy a akce, potom jste si zřejmě vybrali správně. Bez efektivního marketingu, by jste se mezi množstvím e-shopů na internetu jen těžce prosadili.