Funkční aplikace dodané včas.
Přitažlivý vzhled, jednoduché ovládání, dodržený rozpočet a časový harmonogram.
Přemýšlíte o prodeji přes internet? Podívejte se, na co si dát pozor, když hledáte řešení pro váš nový e-shop.
Když přemýšlíte o zřízení e-shopu, tak si ověřte, zda náhodou cena nezávisí od počtu kategorií a produktů. Mnohdy se stává, že se lidé rozhodnou pro nejlevnější řešení. Později, když rostou, chtějí přidat další produkty a kategorie, ale zjistí, že jsou nuceni dokoupit nějaké další balíčky a licence a původně levné řešení je najednou velmi drahé.
Tak jak narůstá počet produktů, tak očekáváte, že bude růst také počet objednávek. Při určitém počtu objednávek zjistíte, že už vybavení objednávek nezvládáte sami a je nutné najmout nové pracovníky nebo rozdělit vybavování objednávek mezi více lidí.
Zjistěte si, zda je e-shop na to připraven. Zda dokáže zabezpečit spolupráci více lidí na vybavování objednávek.
Když si zákazník ve vašem e-shopu něco objedná, tak je dobrým zvykem poslat mu o zaevidování objednávky automaticky mailem potvrzení. To už je dnes standard, který zákazníci automaticky očekávají. Kopie objednávky jde automaticky i vám jakožto prodávajícímu.
U většího množství objednávek se lehce může stát, že se v seznamu mailů přestanete orientovat a sem-tam některou objednávku zapomenete zpracovat.
Pro tento účel je vhodné vybrat e-shop, kterého součástí je také administrace vystavených objednávek. E-shop by vám měl poskytovat seznam vystavených objednávek, stav jejich zpracování a úhrady.
Většina lidí v Čechách je u online nákupů stále opatrná. Tovar si nechávají posílat na dobírku s platbou v hotovosti. Časy se ovšem mění a platby kartou a různé nové typy dopravy neustále vznikají.
Zjistěte si, zda je na to potenciální e-shop připraven a zdali dokážete jednoduše přidávat nové způsoby platby a dopravy.
Na mnoho kupujících platí různé slevy a akce. Váš e-shop by měl nabízet funkce pro definování akčních nabídek a produktů, výprodejů, různých slev a slevových kuponů.
Jestliže e-shop nabízí podporné funkce také pro marketing, slevy a akce, potom jste si zřejmě vybrali správně. Bez efektivního marketingu, by jste se mezi množstvím e-shopů na internetu jen těžce prosadili.