Blog o vývoji software na míru

Funkční aplikace dodané včas.

Přitažlivý vzhled, jednoduché ovládání, dodržený rozpočet a časový harmonogram.

Vyplatí se reklama ve vyhledávání?

Má smysl platit za reklamu ve vyhledávání, když vás tam lidé najdou i zadarmo? Přes Google vás přece najde každý! 

Google vyhledávání 

Když lidé něco hledají přes Google, tak 99% z nich prohlíží pouze výsledky na první straně. Pro vás to znamená, že váš web musí být postaven tak, aby vás potenciální zákazníci našli už na první straně. Když tomu tak nebude, potom pouze 1% lidí vás uvidí ve výsledcích vyhledávání,  a jeden ze sta potom možná na váš odkaz klikne a navštíví vaši stránku. Na vaši stránku se tak dostane pouze 1 z 10.000 vyhledávajících. Ostatních 9.999 půjde jinam a nenakoupí ve vašem eshopu, ale někde jinde.

Napravit to můžete SEO optimalizací pro vyhledávače. To znamená neustále aktualizovat váš web, váš eshop, psát příspěvky na blog, dávat posty na Facebook a mnoho dalších věcí. Dostat se na první pozice v neplaceném vyhledávaní prostě obnáší spoustu práce a dlouhodobého úsilí. Určitě se to vyplatí dělat a odměnou za to bude nárůst návštěvnosti vašeho webu a nárůst objednávek a zákazníků. 

Reklama ve vyhledávání

Když začínáte podnikat na webu, tak vybudovat silné SEO trvá měsíce až léta. Když chcete výsledky okamžitě, tak využijte reklamu ve vyhledávání. Nestojí to moc a výsledky jsou viditelné okamžitě.

Když využijete nástroj Google AdWords, tak za málo peněz se můžete ihned objevit ve výsledcích vyhledávaní na první straně a počet objednávek a zákazníků se vám určitě zvýší. 

Důležitý je fakt, že budete platit pouze za návštěvy vašeho webu a ne za zobrazení reklamy. I kdyby vaši reklamu viděl milion lidí, ale nikdo na ni neklikne a nepřijde tak na váš web, tak nebudete platit nic. Platíte pouze a výhradně za návštěvy vašeho webu.

Cenu, kterou jste ochotni zaplatit, si určujete sami. Neexistuje žádný pevně stanovený ceník. Je pouze na vás kolik jste ochotni zaplatit.

Použití Google AdWords je velmi jednoduché. Určitě to zvládnete. Aby jste zbytečně nepřepláceli a využili peníze smysluplně, je dobré znát efektivní postupy a techniky. Když víte jak správně psát reklamní texty, jak vybírat klíčová slova, jak nastavit cenu apod., potom můžete hodně ušetřit. Za méně peněz získáte více objednávek. Jak na to se můžete naučit například na Truniversity.

 Čím více peněz do AdWords dáte, tím důležitější je pravidelně sledovat výsledky reklamy a jednotlivé reklamní odkazy neustále vylepšovat. Chce to prostě, jako každá jiná práce, pravidelnost. 

Když utratíte měsíčně více než deset tisíc korun, potom už je dobré najít specializovanou agenturu, která se vám o správu AdWords postará.